اداره بازنشستگی مسئول: بهرام دمیرچی
تلفن: 33281176 داخلی 318 و 319 شرح وظایف اداره بازنشستگی 1- بررسی و پیگیری پرونده های 30 سال خدمت ،پیش از موعد،مشاغل سخت و زیان آور،شاغلین فوتی،از کار افتادگی،راکد فوتی ، جانبازان
2- بررسی و تایید احکام برقراری حقوق بازنشستگی،وظیفه وراث،کار افتادگی
3-بررسی احکام قطع و افزایش حقوق وظیفه وراث
4-صدور ابلاغیه بازنشستگی
5-تهیه فرمهای شماره 1،2،3 بازنشستگی و وظیفه وراث
6-مکاتبات مربوط به کمک هزینه فوت
7-مکاتبات مربوط به بیمه عمرو انجام مکاتبات اداری متفرقه با واحدها و سازمان بازنشستگی
8-اصلاحیه احکام بازنشستگان سنوات قبل
9-حضور در جلسات کمیسیون پزشکی ویژه کارکنان( معاونت درمان ) در خصوص کارافتادگی
10-پیگیری مکرر از سوی سازمان بازنشستگی جهت تایید پرونده ها و صدور بموقع احکام
11- انجام مکاتبات و محاسبه بدهی کسورات مربوط به انتقال حق بیمه خدمات غیررسمی شاغلین ( خدمت سربازی ، خدمت طرح نیروی انسانی و خدمت پیمانی ) در دستگاههای دولتی با سازمان بازنشستگی کشوری و تأمین اجتماعی بمنظور یکپارچه سازی سنوات دولتی.
12- پی گیری و تعیین بدهی مابه التفاوت کسورات بازنشستگی دوره دستیاری جهت احتساب سوابق مذکور از سوی سازمان بازنشستگی کشوری.
13- انتقال کسور بازنشستگی از صندوق بازنشستگی به صندوق تأمین اجتماعی و از صندوق تأمین اجتماعی به صندوق بازنشستگی کشوری.
14- نظارت و کنترل بر تغییر صندوق بازنشستگی شاغلین.
15- بررسی اسناد و مدارک و انجام مکاتبات مربوط به کمک هزینه ازدواج و ابطال دفترچه بیمه سلامت.
16- بررسی پرونده و مکاتبات مربوط به خدمت در مناطق جنگزده به منظور معافیت یا کسر خدمت سربازی.
17 – بررسی حق عائله مندی و اولاد مربوط به بازنشستگان ستاد و معاونت های دانشگاه.
18- انجام مکاتبات اداری متفرقه با واحدها و سازمان بازنشستگی کشوری.